Sorprès molt satisfactòriament

Ahir nit quan anava a tancar el cotxe Radio 4 em sorprenia amb la notícia que Verbena, el disc de Maria Arnal i Marcel Bagés exalumne de la nostra escola és finalista del Disc Català de l’Any 2016.

Una mitja hora més tard, mentre sopava, TV3 anunciava el llançament d’un nou disc en solitari de Xarim Aresté, també exalumne de la nostra escola.

Avui, cap un quart de 8 de matí, des del programa el Matí de Catalunya Ràdio, la Mònica Tarribas cridava a la participació a la gran manifestació Casa Nostra Casa Vostra de demà dissabte fent servir la veu de la Maria Arnal i la guitarra de Marcel Bagés.

Ja va bé que alguna vegada els mitjans ens sorprenguin gratament en parlar de la gent de Flix.

Per acabar, em complau animar-vos a votar el dics de Maria i el Marcel: