Expedició a Alaska

Àlex Estela, exalumne de l’escola, pare i gran esportista, aquesta setmana ha passat per l’escola per compartir amb l’alumnat de 2CS superior una de les seves experiències com a escalador, l’expedició que va fer a Alaska.

Un cop més, moltes gràcies.

1. Júlia Alegre Alabart

A mi em va agradar molt la presentació, ens vas ensenyar algunes fotos i també els objectes que es necessiten per escalar. Àlex ja vindràs per la pròxima a explicar-nos la de Pakistan!!!

2. Júlia AA

A mi em va agradar molt la presentació, ens vas ensenyar algunes fotos i també els objectes que es necessiten per escalar. Ja vindràs per la pròxima a explicar-nos la de Pakistan.