Segona Sessió Ristorante il Cloret a l’Ambient Snoezelen de la Comunitat de Petits i Petites

Aquesta tarda, els infants de la Comunitat de Petits i Petites, han gaudit de la segona sessió de l’ambient Snoezelen amb la temàtica “Ristorante il Cloret”, una sessió inspirada en el viatge fet a Itàlia per les tres mestres i terapeutes Snoezelen de l’escola.
En aquesta sessió han buscat i exprimit llimones, han olorat i preparat gotets d’herbes aromàtiques al jardí sensorial i dins la sala de psicomotricitat s’han trobat amb una proposta de cuina molt divertida: fer-se la seva pròpia pizza!
Un cop s’han menjat la pizza, hem ballat i gaudit amb cintes de colors tot escoltant música italiana amb molt de ritme. Fins aquí tots els sentits ja estaven més que desperts i preparats per gaudir d’una bona estona a la sala sensorial on els esperaven altres propostes sensitives com: discriminar olors identificant l’aliment, plastilina sensorial, els miralls del triangle amb projeccions de colors, el matalàs i les fibres òptiques que sempre és un racó estrella… I aquest cop, dins la taula rodona de llum s’hi han trobat lletres de colors on podien experimentar, confegir paraules i/o el seu propi nom. Han fet de tot!

No es podia acabar la sessió sense un postre ben típic i dolcet d’Itàlia, il Gelato! Tres sabors per poder escollir: xocolata, stracciatella i sorbet de llimona. Una explosió de sensasions i sabors on el silenci, en aquell moment, ho ha dit tot.