Sant Jordi a l’Escola

Benvolgudes famílies,

Enguany hem celebrat la Diada de Sant Jordi en dos moments de la setmana.

Divendres 21 d’abril vam realitzar un breu però bonic acte de reconeixement per tot l’alumnat que ha participat en les produccions escrites i digitals pel certamen dels Jocs Florals 2023 i els més petits van poder gaudir d’una interpretació de la llegenda de Sant Jordi a càrrec de la nostra TEI Pinyeres (la princesa), la senyoreta Maria José (Sant Jordi) i el mestre Miquel (el drac).

Aquí teniu un resum de l’acte i de la llegenda de Sant Jordi:

A més el diumenge 23 d’abril vam participar als actes organitzats per l’Ajuntament de Flix a la Plaça de l’església amb la lectura de fragments del llibre El Petit Príncep per alumnat voluntari, així com la interpretació de la cançó de Sant Jordi de Dàmaris Gelabert. La nostra AFA va organitzar la paradeta de Sant Jordi amb la venta de roses, llibres i productes de la Botigueta del Cloret realitzats als tallers de plàstica. La recaptació va ser de 101,30€ que es sumaran a les altres dies de venta per tal de poder abaratir la sortida a Port Aventura de la Comunitat dels Grans.

Moltes gràcies a tothom que ha col·laborat!!!

Seguim!