RESULTAT ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Després de la jornada electoral per escollir els nous membres del Consell Escolar, s’ha tancat la mesa electoral amb el següent resultat:

Sector famílies: 92 vots

Idoia Roger Jose Antonio: 49
Anaïs Grande Cuello: 43

Per tant, la candidata Idoia Roger Jose Antonio serà la nova representant al Consell Escolar i Anaïs Grande Cuello formarà part de la reserva.

Moltes gràcies a les 92 persones que han participat en les votacions i a les candidates per la vostra col·laboració.

Pel que fa al sector mestres, les votacions realitzades al Claustre han estat:

Mireia Abelló Torres 26 vots
Cristina Català Rodes 22 vots
Ascensión Martí Font 20 vots

Queda a la reserva Abigail Bertran López de los Mozos amb 10 vots.

També volem donar les gràcies als membres de la mesa electoral que van estar al peu del canó en tot moment per a què el procés electoral funcioni a la perfecció. Moltes gràcies Miquel Àngel i Sandra!