Candidatures Eleccions al Consell Escolar

Benvolgudes famílies,

Seguint el procediment establert, us comuniquem les dues candidatures del sector famílies que es presenten per tal de renovar el Consell Escolar de l’Escola.

Les dues candidates són:

Anaïs Grande Cuello

Idoia Roger Jose Antonio

Preguem que participeu demà a les votacions que es realitzaran a partir de les 15 hores i fins les 18 hores a la Biblioteca de l’Escola per tal d’escollir la representant que substituirà a la mare sortint Marta Gàzquez Sugrañes que ja ha complert amb el mandat de quatre anys.

Per tal de facilitar la tasca de control de les votacions a la mesa electoral, agrairíem que porteu el DNI o Carnet de Conduir per una correcta identificació al cens escolar.

Moltes gràcies i us esperem demà a les 15h per realitzar la pertinent votació.

Pel que fa al sector de mestres, les candidatures són:

• Mireia Abelló Torres
  • Abigail Bertan López de los Mozos
  • Cristina Català Peña
  • Ascensión Martí Font

Demà al claustre de docents de l’escola que es celebrarà a les 12.30 hores es procedirà a les votacions.