REPRENEM EL PROJECTE QUÈ TENIM AL NOSTRE POBLE?

Recentment, hem iniciat el 2n trimestre d’aquest curs i amb ell 2n d’Educació Primària ha continuat treballant sobre el projecte començat durant el 1r trimestre. Després d’haver fet memòria del punt en el qual ens vam quedar vam recordar que com a producte final del projecte hauríem de proposar millores d’accessibilitat per a nens/es amb diversitat funcional, concretament, amb cadira de rodes.

Així doncs, hem fet anàlisi de l’entorn educatiu i de la població flixanca. D’una banda, hem comprovat que a l’escola s’haurien de millorar certes accessibilitats, tot substituint-les per rampes. Amb aquesta millora qualsevol nen/a amb cadira de rodes podria accedir-hi. De l’altra, a través d’una enquesta vam interpretar que el parc més visitat per l’alumnat de l’escola Enric Grau i Fontseré és el parc titulat Parc de la Plaça de la Pau. Així doncs, vam creure oportú fer una excursió fins a aquest i analitzar si les instal·lacions estarien adaptades per a qualsevol nen/a amb cadira de rodes. Per tal de conèixer el resultat de l’enquesta es va fer un treball previ, el qual va consistir a preparar i practicar el missatge que els petits grups dirien cada vegada que anessin a una classe a preguntar sobre els parcs.

Amb aquestes observacions hem anotat propostes de millora molt interessants. Pròximament, esments propostes es faran arribar als corresponents responsables.