DENIP 2024

Un any més, la nostra escola es compromet amb la celebració del DENIP (Dia Escolar de la No-Violència i la Pau) de cada 30 de gener. En aquest cas,  hem preparat una activitat al nostre raconet habitual de Convivència vehiculada a través de les sessions de Tutoria.

En aquest cas hem posat en valor la importància de les petites accions o gestos que ens ajuden a sentir millor. De manera que es convida a l’alumnat a fer un exercici d’autoconsciència emocional (per identificar allò que necessita) i seguidament poden, si és la seva voluntat, compartir allò que “creuen que necessiten” amb el grup o mestre/a explicant el motiu.

I és que en aquest espai, la Comissió de Biblioteca i Coeducació, Convivència i Benestar Emocional han organitzat una pissarra plena de propostes, idees o peticions que en algun moment tots i totes podem necessitar (com ara una abraçada, una rialla, una paraula bonica, etc…). Perquè pensem que identificar com ens sentim, saber-ho expressar i respectar-ho és clau per viure en una societat pacífica en la qual volem viure i ensenyar a conviure.