Primera Comunitat Territorial FAIG

Benvolgudes famílies,

El passat dilluns 18 de setembre es va desenvolupar la primera trobada territorial dels centres FAIG de les Terres de l’Ebre al Centre d’Interpretació de Benifallet.

A partir d’aquesta trobada anomenada COMUNITAT FAIG, cada mes ens trobarem amb els equips motors dels centres seleccionats: IE Temple, Escola Sant Llàtzer i Escola Ferreries de Tortosa, l’Escola Consol Ferrer d’Amposta i l’Escola Puig Cavaller de Gandesa acompanyats per la tècnica FAIG del CESIRE Anna Panisello i les quatre guies FAIG del Territori (dues són mestres de la nostra escola).

Una primera trobada per conèixer-nos una mica més i créixer plegades cap a l’aprenentatge amb sentit.