Dinàmica amb les famílies de 5è!

Iniciem el curs escolar 2023-2024 amb les reunions d’inici de curs amb les famílies.

En el curs de 5è, l’hem finalitzat amb una dinàmica on hi ha participat tant alumnat com famílies. Ara us ho expliquem:

Cada alumne ha preparat un dibuix que corresponia a quelcom que l’identificava molt o que compartia amb la seva família. Tots aquests els hem exposat i les famílies han tingut la missió de descobrir quin del total dels dibuixos pertanyia al del seu fill/a.

Ha estat una dinàmica molt divertida i que tant petits i grans han gaudit al màxim!