Premi Participa a l’Escola 2023

Benvolgudes famílies,

Ens han comunicat que la nostra escola ha rebut el Premi Participa a l’Escola 2023 convocat pel Departament de Presidència de la Generalitat de Catalunya pel projecte Fem Escola, totxs sumem!

El premi vol reconèixer la tasca dels centres que treballen per tenir una comunitat educativa activa, que interaccionen diferents agents educatius i que vagi més enllà de les parets de l’escola. Dos centres educatius premiats en municipis de menys de 20.000 habitants i dos centres educatius premiats en municipis de més de 20.000 habitants.

En aquesta convocatòria s’han admès 24 sol·licituds, 17 de les quals corresponen a la modalitat de centres ubicats en municipis de fins a 20.000 habitants i 7 corresponents a la modalitat de centres ubicats en municipis de més de 20.000 habitants.

Per avaluar les sol·licituds es va constituir un jurat format per sis persones nomenades pel director general de Bon Govern, Innovació i Qualitat Democràtiques. La dotació del premi és de 8.000€ i un diploma!

En el projecte Fem Escola, Totxs Sumem! el centre actua com a dinamitzadors de l’ecosistema educatiu que hem creat a partir de tots els agents possibles: administracions, entitats, empreses… a favor d’incrementar les oportunitats d’aprenentatge amb la mirada de l’Educació 360 i així fer visibles les projeccions dels aprenentatges.

Moltes gràcies a tothom que ha contribuït per teixir aquestes xarxes i apostar per l’educació a temps complet.

Adjuntem un extracte de la resolució amb la resta de centres premiats:

1. Atorgar el Premi Participa a l’Escola 2023, en la modalitat de centres ubicats en municipis de fins a 20.000 habitants, a:

Nom de l’experiència: Ha arribat l’hora d’actuar, fem-ho bé

Centre sol·licitant: Institut La Miquela

Municipi: Bescanó

Nom de l’experiència: Fem escola, totxs sumem

Centre sol·licitant: Escola Enric Grau Fontseré

Municipi: Flix

2. Atorgar el Premi Participa a l’Escola 2023, en la modalitat de centres ubicats en municipis de més de 20.000 habitants, a:

Nom de l’experiència: La veu de l’alumnat

Centre sol·licitant: Escola Daina Isard, SCCL

Municipi: Olesa de Montserrat