5a Jornada Educació 360 a les Terres de l’Ebre

Benvolgudes famílies,

El pròxim 1 de desembre tindrà lloc, un any més, la Jornada d’Educació 360 a les Terres de l’Ebre. Enguany, serà el municipi d’Aldover qui aculli aquesta trobada de tots els agents educatius, públics i privats, que estan treballant per una educació 360 a les comarques de Terres de l’Ebre.

Serà una jornada plena d’experiències del territori, debats i propostes per avançar en els reptes que tenim al davant.

Lloc: Casal Municipal d’Aldover. Avinguda Catalunya, s/n (Aldover)
Horari: de 9:00 h a 13:30 h.

09:00 h. – Acreditacions

09:30 h. – Benvinguda institucional

• Rosalia Pegueroles, alcaldessa d’Aldover
  • Enric Aragonès, director de l’Aliança Educació 360
  • Òscar Pla i Rosa Palmer, coordinadors de la Xarxa Territorial de Terres de l’Ebre de l’Aliança Educació

09:45 h. – Marketplace d’experiències del territori
Experiències:

• Bicibus a l’Escola Marjal (Les Cases d’Alcanar)
  • Divendres Oberts d’Atzavara-Arrels
  • Model de lleure educatiu de l’Ajuntament d’Amposta
  • El futsal, vincle i unió d’una comunitat educativa rica en diversitat de l’Escola la Mercè (Tortosa)

11:15 h. – Esmorzar

11:45 h. – Presentació de l’estudi “Descobrim-les: On són les noies que abandonen els estudis a TTEE”

• Mar Lleixà, directora Territorial a les Terres de l’Ebre del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya
  • Rosa Cardona, directora de l’Àrea d’Acció de la Fundació Gentis
  • Hungria Panadero, directora de la Fundació Ferrer i Guàrdia
  • Marta Fullola, investigadora participant de l’estudi.

13:00 h. – Construïm una política d’educació a temps complet a Catalunya

• Enric Aragonès, director de l’Aliança Educació 360