Organització Festa de la Castanyada

Benvolgudes famílies,

Com bé sabeu demà per la tarda celebrarem la tradicional Festa de la Castanyada a la Plaça del Mercat a partir de les 15h.
Adjuntem un mapa per mostrar-vos com serà la distribució dels espais: reservat per les famílies, alumnat, escenari, residència de gent gran i bar.
Els carrers adjacents estaran tancats al trànsit.

L’alumnat haurà d’estar a les 15 hores a la seva zona (marcada amb un con amb el nom de la classe) on estarà la seva tutora més la delegada o delegat de famílies de la classe, a banda dels docents de suport.
La distribució serà des d’i3 fins a sisè, anant pujant de curs des de la zona més a prop del mercat fins la carrer President Companys.
A les 16.30 hores aproximadament s’haurà de recollir l’alumnat a la mateixa zona de cada classe.

Encara us podeu animar a participar al gran ball popular que estem organitzant per commemorar el 30 aniversari de l’Entrada al ball de gitanes.

Us volem presentar una edició especial del programa del Cloret TV dedicat a la Castanyada. Esperem que us agradi!