Formació Equip Motor FAIG

Benvolgudes famílies,

Estem immersos de ple en el programa FAIG, i no parem de formar-nos cada dia com a centre referent. Durant aquestes últimes setmanes hem seguit compartint sessions de formació amb les companyes de l’Escola Puig Cavaller de Gandesa. Aquestes formacions estan adreçades a l’equip motor de cadascuna de les escoles que formem la Comunitat 43 d’aquest programa.

Amb sessions que es realitzen tant a la nostra escola com a l’escola de Gandesa, compartim reflexions i aprenentatges sobre la Vida d’aula, el Perfil Maker i treballem conjuntament amb l’eina del TAS (Tetraedre de l’aprenentatge amb sentit), per avançar juntes en aquest camí tan engrescador que el FAIG ens ha proporcionat.