L’ALUMNAT DE 1r ORGANITZA UNA CAMPANYA SOLIDÀRIA

Per acabar el projecte relacionat amb els Volcans l’alumnat de 1r de cicle inicial hem volgut organitzar una campanya solidària per tal de recollir diners per ajudar als habitants de l’illa de La Palma.

Fa unes setmanes, vam poder parlar amb persones afectades per l’erupció del volcà Cumbre Vieja, donat que volíem ajudar-los i enviar-los roba o joguines. Ens van explicar que ja havien rebut moltes donacions d’aquest tipus i que en canvi, necessitaven estris de cuina, mantes… Llavors vam parlar amb Correus i davant les dificultats, ens vam posar en contacte amb la Creu Roja. Ells ens van assessorar sobre com poder fer arribar les nostres donacions, així que tots i totes ens vam posar mans a la feina i vam començar a fer cartells per informar de la nostra iniciativa a tota l’escola.

EL DIA 18 DESEMBRE RECOLLIREM LES VOSTRES DONACIONS A SECRETARIA EN AQUESTA PETITA URNA. ENTRE TOTS I TOTES, UN GRANET DE SORRA PODEM TRANSFORMAR-LO EN UNA MUNTANYA DE SOLIDARITAT!

Moltes gràcies!

Nens i nenes de 1r