Challenge for Nature

Benvolgudes famílies,

Aquest any estem col·laborant amb les activitats proposades per la Kilian Jornet Foundation per promoure, l’esport, la salut i la conservació del patrimoni natural: Challenge for Nature.

Una de les primeres activitats va ser una caminada pel terme de Flix (partida dels Montredons) de 10 km amb l’alumnat de cinquè i sisè per commemorar el Dia Mundial de la Protecció de la Natura que vam fer el passat 16 d’octubre en col·laboració amb el Camp d’Aprenentatge de Flix.

Ara toca acabar la feina i la següent activitat és un repte esportiu i solidari que realitzarem el proper dijous 16 de desembre a la Plaça del Mercat de Flix.

Per equips, l’alumnat de cinquè i sisè realitzarà una campanya de recollida de donatius a favor del Grup de Natura Freixe – Reserva Natural de Sebes.

L’alumnat portarà una guardiola de cartró on els flixancos i flixanques podran introduir diners i tot el que es recaptarà anirà destinat als projectes de conservació del Grup de Natura Freixe. A cada moneda rebuda, l’alumnat realitzarà una volta corrent a la Plaça del Mercat. Al final de la jornada realitzarem el recompte de diners i de quilòmetres realitzats a favor de la NATURA!.

Les famílies del centre que vulguin col·laborar amb la campanya Challenge of Nature, podran donar els seus donatius a les tutores dels alumnes el mateix dijous.

Des de l’escola volem col·laborar amb aquesta entitat que ens ofereix activitats d’educació ambiental al llarg de tot el curs i per tots els nivells educatius (des de P3 fins a 6è) de forma gratuïta. És un tipus d’activitats molt potents, significatives i vivencials que es realitzen des de fa 14 cursos acadèmics i que s’estructuren en diferents tallers, visites i descoberta del patrimoni natural i històric en col·laboració amb el Camp d’Aprenentatge de Flix.

Voleu participar? Realitzeu un donatiu!!!