Inici curs 2020-21

Benvolgudes famílies,

L’equip docent de la nostra escola està treballant amb molta cura i il·lusió la tornada a l’escola dels nostre alumnat seguint les instruccions del Departament d’Educació i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

L’escola sempre ha estat, és i serà un lloc de trobada per créixer com a persones integrals, socialitzar-se i gaudir dels aprenentatges a partir de les interaccions companys-educadors-entorn-comunitat.

Serà un curs atípic condicionat per l’evolució de la maleïda pandèmia, però amb la col·laboració i la responsabilitat de tothom, hem de convertir les dificultats en oportunitats per seguir evolucionant, créixer i treballar per aconseguir la millor versió de nosaltres mateixos com alumnes, docents, família i una comunitat cohesionada.

Degut a l’actual prohibició de reunir més de 10 persones fora dels àmbits laborals, estem planificant trobades virtuals per resoldre tots els dubtes que tingueu sobre l’inici del curs. Us informarem pels mitjans de comunicació habituals.

Hem intentat mantenir el màxim possible de tutories per tenir un acompanyament al nostre alumnat més eficaç. Organitzativament hem preparat el curs per adaptar-nos a les mesures que el Departament de Salut i Educació requereixin. I l’equip docent està preparat per aquest repte amb la coresponsabilitat de les Administracions i també la vostra part.

Us adjuntem un document que el Departament de Salut i Educació han elaborat per les famílies i esperem informar-vos aviat amb més concrecions a mesura que els respectius Departaments ens ho comuniquin.

Salut i molta força per encetar el curs!

CARTAFAMILIES

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *