Extraescolars!!!

Hola famílies! 👋ðŸ»

Ja teniu disponible l’horari de les extraescolars d’aquest curs 22-23. 🧘ðŸ½â€â™€ï¸ðŸ–ŒðŸ’»ðŸ›¼

L’horari i el formulari d’inscripcions de les extraescolars us l’adjuntem a continuació.

HORARI EXTRAESCOLARS 22-23

FORMULARI_EXTRAESCOLARS_2223 editable

El formulari d’inscripcions el podeu emplenar mitjançant aquest document que és un PDF editable i enviar-lo al correu de l’AFA ampaeflix@gmail.com abans del dia 22 de setembre (si no podeu posar la signatura us agrairiem que ens poseu les sigles del vostre nom). Si ho preferiu en paper en podreu trobar a secretaria.

Per omplir correctament el document, aconsellem que el descarregueu al vostre ordinador o tauleta i un cop desat procediu a complimentar-lo.

Per quasevol dubte podeu enviar un correu a ampaeflix@gmail.com

Us deixem també amb el full per fer-vos socis de l’AFA de Flix!

FULL INSCRIPCIÓ SOCIS_emplenable