Espectacle al pati de l’escola

Benvolgudes famílies,

El passat dijous 16 de juny l’Ajuntament de Flix ens va programar un espectacle anomenat: Hi ha res més avorrit que ser una princesa rosa? a càrrec de la companyia Mosica Mix al pati de l’escola.

Aquestes iniciatives en mirada Educació 360 permet a tot l’alumnat del centre (per tant del poble) a gaudir d’una obra de teatre en horari lectiu i per tot l’alumnat. Una activitat que per moltes famílies (pel seu context sociocultural i/o econòmic) no poden permetre’s i integrant-ho dins l’horari lectiu es treballa l’equitat.

Moltes gràcies per la iniciativa Ajuntament de Flix, ens va agradar molt!

A més es suma que aquests dies les altes temperatures a les aules fan gairebé impossible programar activitats dins l’aula i les zones amb ombra del pati són ideals per poder realitzar tot tipus d’activitats.

Seguim!