Baixada amb kayaks pel meandre de Flix

Benvolgudes famílies,

Dins les activitats per adaptar-nos a les altes temperatures d’aquests dies a l’escola, l’alumnat de tercer ha gaudit d’una baixada en kayaks i caminada pel meandre de Flix el passat 17 de juny.

L’empresa Rogles Aventura ens va realitzar una sessió tècnica a terra per tal d’aprendre la tècnica pertinent i aquells consells necessaris per gaudir d’una baixada segura amb les armilles i les pales.

Al grupet d’alumnat que no el motivava anar en kayak, el mestre d’educació física Ferran els va acompanyar i realitzaren un itinerari per l’interior del meandre amb parada a la zona del riu del Vilar Riu de Baix on es retrobaren els dos grups per esmorzar i refrescar-se a la platgeta.

El final de l’activitat fou la placeta del Nàutic.

Tenim la sort de tenir un patrimoni natural increïble al costat de casa!