Escola de Mares i Pares presenta: Internet Segura

Benvoludes famílies, dins les activitats programades cada curs sobre l’ús responsable d’internet amb els nostres alumnes en col·laboració amb el cos de Mossos d’Esquadra, s’ha programat dues sessions pels alumnes i una per les famílies a celebrar-se els propers dies a l’escola.

L’Escola de Mares i Pares de l’AMPA i el claustre de mestres de l’escola us convida a assistir el proper dijous 15 de novembre a les 16:30 hores a la Biblioteca de l’Escola a una interessant xerrada sobre Internet Segura i Xarxes Socials. Creiem oportuna la vostra assistència donat el nombre d’hores que es poden passar els nostres fills i filles davant dispositius connectats a la xarxa sense cap filtre ni control que pugui evitar conflictes.

Tothom convidat!!!