Eleccions als Consells Escolars 2018

Aquest any es convoquen eleccions als Consells Escolars de tots els centres de Catalunya que tinguin components que pertoca renovar. En el nostre cas cal substituir un membre de les famílies i dos membres del claustre.

El calendari del procés electoral és el següent:

• A partir del 5 de novembre de 2018 s’inicia el procés publicant al tauler d’anuncis de l’escola el cens de mares i pares actual, així com el dels mestres.
  • Abans del 14 de novembre es constituiran les meses electorals.
  • 27 de novembre: dia de les eleccions sector mestres.
  • 28 de novembre: dia de les eleccions sector famílies: de 16:00 a 19:00 hores.
  • Abans del 21 de desembre s’ha de constituir el consell escolar i presa de possessió dels seus membres.
  • Abans del 14 de gener s’ha de notificar la constitució del Consell Escolar als Serveis Territorials mitjançant la introducció de les dades a l’aplicació informàtica RECE.

Us animem a presentar candidatures per participar en aquestes eleccions i desitgem que feu ús del vostre important vot el dia 28 de novembre.