EL PROJECTE DE SISÈ A LA FIRA FAIG

Ahir, dilluns 15, va tenir lloc la primera fira de projectes STEAMMAKERS i FAIG de les Terres de l’Ebre. La fira es va celebrar durant tot el matí al pavelló de Remolins, a Tortosa. Una fira que va permetre evidenciar el treball portat a terme per les sis escoles FAIG de les Terres de l’Ebre entre les quals es troba la nostra.

Les i els alumnes de 6è van ser els encarregats de representar-la, amb la presentació del seu projecte. Flix: present, passat i futur. Ja feia unes setmanes que l’alumnat estava preparant l’exposició de tot el seu treball a través d’aquest projecte, que va començar amb l’encàrrec de descobrir d’on venia el nom de Flix. A partir d’aquí van fer una recerca sobre la demografia, la indústria, el turisme, el comerç… tot un full de ruta que van explicar molt detalladament. També van presentar el seu producte final, el Cloret Turista i el seu tríptic per a promocionar el poble. Un tríptic fet per nenes i nens, per a nenes i nens.

També vam tenir l’oportunitat de visitar els projectes de les altres escoles, un matí ple d’exposicions molt treballades que aprofundeixen en l’aprenentatge amb sentit.

Us deixem un petit recull de fotos d’aquest matí tan enriquidor!