2N GAUDEIX DEL PATIJOC

Avui, dia 16 d’abril de 2024, els nens i nenes de 2n d’Educació Primària s’han desplaçat amb autobús fins a la localitat de Móra la Nova. Allí, l’alumnat, s’ha reunit amb altres escoles de la Ribera d’Ebre i amb aquestes han gaudit d’una jornada lúdica i festiva on han posat en pràctica diferents jocs populars i tradicionals.

A l’inici, l’alumnat s’ha agrupat heterogèniament i tenint en compte els colors de les camisetes que duien (blanc, verd i blau). Després, a través d’una dinàmica grupal s’han tornat a agrupar amb petits grups i posteriorment, han començat les activitats amb la presència d’uns monitors/es, els quals eren els responsables de les activitats planificades.

Després de dinar, s’han reprès les activitats de la jornada i al cap d’unes hores s’han donat per finalitzades. Finalment, hem ballat conjuntament 2 balls i hem donat per acabada aquesta activitat.

A continuació, s’adjunta un vídeo resum de la diada.