EDUCACIÓ VIAL

Aquest dimecres dia 13 de març hem rebut la visita de Josep, el qual és un mosso d’esquadra. Ha vingut amb l’objectiu de conscienciar a l’alumnat de l’important que és l’educació viària. No només ho hem de conèixer, sinó també aplicar-ho cada cop que sortim al carrer.

Inicialment, ha explicat el perquè de la seva vestimenta i també l’arma més poderosa, el qual, sorprenentment, és el bolígraf.

Posteriorment, ha simulat diferents situacions que ens podem trobar quan circulem tant a peu com en cotxe a la via pública. Algunes coses de les quals hem après són: anar en bicicleta amb casc i per la dreta, mirar dreta-esquerra-dreta abans de creuar, frenar quan està el semàfor en taronja i aturar el cotxe, no travessar el carrer fins que el semàfor no estigui en verd, obrir la porta del cotxe que està a la vorera i sempre amb la dreta, entre d’altres.

Aquesta xerrada ha estat molt enriquidora per a l’alumnat de 2n d’Educació Primària.

A continuació, deixem un recull de fotografies d’aquesta activitat.