Coneix i aprèn la geografia de Catalunya amb els jocs elaborats per part de l’alumnat de 5è!!

L’alumnat de 5è posa punt final al Projecte sobre les “Procedències de l’escola”. Aprofitant que arriba un nen nou al curs, s’inicia aquest projecte per conèixer els països de procedències de l’alumnat de l’escola, i en especial, ens centrem en la nostra comunitat autònoma, Catalunya.

Com a producte final per a concloure amb aquest projecte, es demana a l’alumnat que per grups cooperatius, elaborin un joc amb preguntes i proves sobre els conceptes i sabers que s’han anat treballant, en aquest cas les comarques i capitals.

A continuació, us mostrem els resultats finals on podeu observar la gran varietat de jocs que han creat amb molt d’esforç i il·lusió. Ara es troben exposats al Hall de l’escola a l’abast de tothom per tal i que puguin jugar!!