DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

El dilluns dia 21 de febrer es celebra el Dia Internacional de les Llengües Maternes. Per aquest motiu hem preparat un mapa del món ben especial: un mapa mundi on poder situar les llengües maternes diferents al Català que es parlen a la nostra escola a través dels seus i les seves protagonistes.

Però no només això sinó que a més es pot visitar l’exposició preparada per l’ocasió. amb objectes provinents de diferents llocs del món. Tanmateix, l’acte celebrat ha tingut una presentació amb diversitat de colors, idiomes i riquesa cultural protagonitzada per l’alumnat de 5è on s’hi han sumat companys i companyes de la nostra escola que han llegit un mateix fragment de “El petit príncep” (cedit pels pares de la senyoreta Júlia) amb la seva llengua materna, una experiència que novament posa de manifest que la diferència sempre enriqueix.

Una feina feta en equip a favor de l’equitat i l’escola inclusiva per la que treballem. Gràcies a tothom que hi ha col·laborat. Fem escola, tots sumem.

#DiaInternacionalDeLesLlengüesMaternes #EscolaInclusiva #LIC

PDF RESUM  DE LA INICIATIVA:

VÍDEO PRESENTACIÓ DE L’ACTE:

VÍDEO DE LA LECTURA DELS FRAGMENTS: