Carnaval a l’Escola

Benvolgudes famílies,

Aquesta setmana iniciem les activitats relacionades amb el Carnaval escolar: penyores per la tarda, acabar les disfresses, preparació del pregó de Carnestoltes a càrrec del Consell dels Bulls, … i una novetat molt xula! L’Ajuntament ens ha proposat decorar una carrossa per participar a la rua de Carnaval del dissabte 26 de febrer per la tarda! L’alumnat de sisè està dissenyant com guarnirà la carrossa per tenir-ho tot llest pel dissabte, on el nostre/a Carnestoltes llegirà el seu pregó a la plaça de l’església.

Pel que fa a la festa de Carnaval a l’escola, es realitzarà com l’any passat seguint les mesures recomanades per Salut. Cada classe es prepara una senzilla disfressa dedicada al món de les aplicacions que podem trobar als dispositius mòbils! Una proposta sorgida a la reunió dels delegats i delegades molt original i cada classe pot adaptar als seus gustos i interessos.

Divendres 25 de febrer per la tarda cada classe sortirà al pati de l’escola amb la seva música escollida i realitzarà una desfilada per la pista. A continuació l’alumnat quedarà repartit per classes als llocs designats i ballaran al so del nostre DJ particular. Les famílies podreu seguir la festa mitjançant el nostre canal de YouTube que emetrà en directe la desfilada. A més, la nostra AFA oferirà berenar al nostre alumnat per acabar la festa.