MÚSICA A LA COMUNITAT DELS MITJANS

A continuació, 3 activitats musicals  per començar el tercer trimestre! .

• La primera, NOTES AMAGADES

• La segona, COREOGRAFIA AMB LES MANS.

• La tercera, CANTEM I CLAU DE SOL.

-Podeu enviar-me les vostres “respostes” per whatsapp 696227888 (Júlia) ja que les activitats seran avaluades ( abans del divendres 22 DE MAIG ).

A més a més de les 3 propostes, podeu escoltar, aprendre i cantar aquesta cançó.

Al tornar al col·le la cantarem tots junts/es!

Als de 1r i 2n, també un proposo aquest cançó, relacionada amb el vostre projecte. Escolteu bé la lletra a veure si sentiu paraules de la PREHISTÒRIA!  ( Si vols, les pots apuntar! )

1. Maria Bagés Salinas

Jo sóc una enamorada de les Princeses barbudes!!! Els he vist tres cops i m’agrada molt el seu estil.
    La cançó….moooolt xula!