Arriba Carnaval!

Benvolgudes famílies,

El proper divendres 17 de febrer recuperarem la tradicional Rua de Carnaval que sortirà des de l’Escola i baixarà pel Carrer Escoles fins arribar a la Pista de La Unió Social.

A l’alçada de la Llar d’Infants s’incorporarà l’alumnat i docents del centre i passarem pel davant de la Residència de Gent Gran Les Escoles Velles.

Les famílies podran accedir a la zona delimitada per a l’ocasió per escoltar el pregó del rei Carnestoltes.

A l’acabar la nostra AFA oferirà berenar per l’alumnat.

Enguany la temàtica escollida pels alumnes ha estat els personatges de TV, Cine i Dibuixos animats.

Agraïments a la nostra AFA , a DJ Tarri, a la Unió Social i a l’Ajuntament de Flix.