11 F Dia de la dona i la xiqueta STEAM

Novament celebrem l’11 F a la nostra escola amb la voluntat de visibilitzar models de dones i xiquetes inspiradores en el món STEAM.

Durant els dies propers a aquesta data hem tingut  i tindrem la sort de rebre visites de dones com la Dra. en Biologia Anna Ardévol, la Mercè Figueras (mare de la nostra alumna Berta de 2n CI B i dissenyadora d’interiors i treball amb fusta), la Ruth Ranís (coreògrafa i ballarina), l’Anaïs Català (farmacèutica i germana de la nostra mestra Cristina de 4t A) i la Joana Ranís (dissenyadora d’interiors); totes elles apropant-nos a les seves feines diverses amb un denominador comú: l’Steam com a fil conductor.

De manera que hem treballat l’Steam des de la vessant científica, tecnològica i també artística. I amb la finalitat d’aprofundir en aquest darrer àmbit la Comissió de Biblioteca i Convivència hem preparat una exposició ben florida dedicada a la Frida Kahlo, en la qual necessitem la vostra aportació nens i nenes! A més, podeu consultar el dossier que hem preparat amb activitats amb un genially per a tots els cicles per treballar a l’aula. Esperem que ho gaudiu.

Amb tot, aportacions de dones que amb el seu treball i sensibilitat ens enriqueixen la manera de veure i viure el món. Gràcies, seguirem fent camí en una mirada sempre  amb el segell “Educació360”.

Comissió de Biblioteca i Convivència