XERRADES SETMANA CULTURAL

El tercer dia de la setmana cultural, l’hem dedicat a les xarrades. Ens han visitat dues mares de l’escola. En primer lloc, l’Eva Ferré que treballa a la DO Pla de Bages. Ella ens ha parlat dels segells que acrediten que un producte és d’una DO, el procés de producció del vi i quin és el procés que segueixen per certificar que un vi ha estat produït al Pla de Bages.

Després ha vingut l’Alba Alsina que treballa a l’Anella verda de Manresa. Ella ens ha explicat que cada cop hi ha menys terreny de cultiu i menys gent que es vol dedicar a la ramaderia i l’agricultura. També ens ha parlat d’alguns productes de proximitat que ja havíem treballat a classe (col verda manresana, albergínia blanca, tomàquets de rosa, etc.).

Moltes gràcies a les dues per venir a l’escola!