OBSERVEM EL PAISATGE COM EN PICASSO

Hola famílies,

Aquesta setmana hem fet dues activitats fora de l’escola. La primera va consistir en dibuixar un mas com ho va fer en PICASSO.

Ell va pintar un quadre anomenat “Mas del Quiquet” durant la seva estada a Horta de Sant Joan. Nosaltres vam dibuixar un mas que veiem des de molt a prop de l’escola i que posteriorment pintarem.

A les imatges que veureu a continuació (cliqueu sobre la signatura del pintor) hi ha les fotos dels dos habitatges dels quals us hem parlat, sabríeu dir quin és el que correspon al que va pintar en Picasso i quin és el que vam dibuixar nosaltres?

Ah, la segona activitat és SORPRESA!!!