Massatge de sons

Avui dijous hem rebut un massatge sensorial molt especial. El Jordi Pujolà ha portat fins a l’escola els seus instruments ancestrals com ara: els bols tibetans, el didgeridoo, els diapasons (ens ha explicat que cada diapasó correspon al so d’un planeta), la kalimba, els cròtals, l’arpa de boca, el pandero, el tambor, la flauta dels indis…, ens els ha presentat i seguidament ens ha convidat a estirar-nos damunt les màrfegues i escoltar els seus sons.

El massatge sonor amb la riquesa harmònica dels instruments que s’utilitzen ens ha relaxat. Ha estat tota una  experiència vivencial de calma a partir de l’estimulació auditiva, la comunicació no verbal i l’escolta.

Molt recomanable per parar un momentet…

Salut!