ATRAPALLETRES

Els alumnes de cicle inicial ja hem començat el taller d’Atrapalletres. Hem preparat sis grups de treball barrejant alumnes de primer i segon així els grans poden ajudar als petits i aquests aprenen dels grans. Allà fem activitats relacionades amb l’escriptura i aprenem els diferents tipus de text. Aprendrem a fer contes, cartes, reportatges, endevinalles, descripcions i moltes coses més!

Fa uns dies vam rebre una postal que ens havien enviat les mestres durant les vacances d’estiu. Eren de llocs ben diferents: Mallorca, París i fins i tot una d’Indonèsia. Alguns de nosaltres també n’havíem enviat alguna en alguna ocasió. Ara ja sabem com són les postals i quines coses no hi poden faltar per tal que arribi a bon port.

Així que us animem a que no deixeu d’enviar postals quan feu escapadetes. Tant és el lloc on aneu! A tots ens fa molta il·lusió rebre notícies des de llocs ben especials!