Unes EXTRATERRESTRES peculiars!

Durant aquests dies hem rebut un missatge molt especial que ens han fet arribar unes EXTRATERRESTRES molt divertides amb uns noms molt originals que han arribat al nostre planeta per encomanar-nos una missió.

Quan vam escoltar el missatge per primera vegada vam poder desxifrar el que volien de nosaltres. Així que ens van explicar el que volien aprendre de nosaltres amb la nostra llengua. Per això, cada grup ens hem marcat uns objectius. Per tant, haurem de dissenyar un CÒMIC ben xulo per poder superar la missió utilitzant tots els recursos que hem anat veient fins ara: onomatopeies, varietat de personatges, diàlegs rics en contingut, ordenant les vinyetes amb un sentit, il·lustracions acurades i per acabar fer una presentació excel·lent als nostres espectadors.

Escolteu, escolteu quin missatge hem rebut!

Després d’aquest missatge vam posar-nos en marxa i vam començar la nostra aventura amb llengua catalana. Si cliqueu a la imatge podreu veure com ho anem fent.