SEGONA SESSIÓ DE LOTUS

Al llarg d’aquesta setmana hem realitzat la segona sessió de Lotus d’aquest curs. Com ja sabeu, a cinquè no anem al bosquet a fer relaxació sinó que la Rosó ve a la nostra classe i treballem la Comunicació No Violenta (CNV). En aquesta sessió ens hem posat per grups i hem escollit dues fotografies (una positiva i l’altra negativa). Cada grup tenia unes targetes amb emocions i amb necessitats humanes i havíem d’escollir quines emocions i quines necessitats estaven representats en les fotografies.

Després, hem après que sempre que tenim una emoció és perquè hi ha una necessitat a darrere i que sempre que hi ha un conflicte és millor demanar quines necessitats té l’altra persona per tal de satisfer la seva emoció. Així, d’aquesta manera, ajudarem als companys i companyes a controlar i dominar aquelles emocions que no ens agraden tant.

En definitiva, hem après molt i ens ha agradat moltíssim aquesta sessió.