2ª reunió de delegats

Benvolgudes famílies i nens i nenes,

La setmana passada es va dur a terme la reunió de delegats. Com sempre, els delegats, com a representants dels companys/es de la seva aula, ens van compartir els punts tractats a l’assemblea de classe. Ens van fer propostes molt interessants, com ser els alumnes mateixos els encarregats d’escombrar la pista, de vigilar més per la higiene dels lavabos, … o propostes de millora del pati.

Com és habitual al llarg dels últims anys, els delegats també demanen pintar l’escola (aules, passadissos,…). Se’ls va comentar això depèn de l’Ajuntament de Manresa i que ja n’estan informats des de fa temps, però encara no sabem quan es podrà fer.

Els felicitem a tots pel seu saber fer i paciència per escoltar totes les intervencions.