Moments especials

Aquesta setmana els alumnes de quart hem estat fent varies tasques al voltant d’aquestes properes festes que vindran pròximament. Hem recitat un poema de Nadal molt divertit on els protagonistes han estat els alumnes de la classe que per títol té      “El Nadal de quart”. L’han recitat amb moltes ganes ja els veureu al vídeo que hem penjat el ritme constant que portaven.

També hem dissenyat i creat unes postals de Nadal molt originals que ben aviat us arribaran a casa perquè en pugueu veure el resultat amb el nostre missatge fet des del cor perquè la pugueu col·locar en un lloc bonic i especial de casa vostra.

I, per acabar també hem escrit la nostra carta als reis demanant-los-hi els nostres millors desitjos que ens agradaria que es complissin de cara l’any nou que encetarem.