La MÀGIA de la sorra

Després d’uns quants dies a casa hem retornat a l’escola amb moltes ganes de reprendre de nou tot de curiositats que ens envolten, ja que de tot en podem aprendre alguna cosa. La majoria de les coses passen a ser part del paisatge de fons on es desenvolupa la vida. I és una llàstima, perquè sempre podem fer noves mirades i tornar-nos a sorprendre amb coses aparentment banals. Un bon exemple d’això és LA SORRA

En realitat la sorra no sembla tenir més secret. A la platja n’hi ha, costa de treure del tot quan marxes i sempre en queda per entre els dits i als cabells. Únicament hi parem atenció, per fer castells o per enterrar algú. Però no només n’hi ha a la platja, hem descobert que al PATI de l’escola també n’hi ha. Per començar hi ha de molts tipus i si la mida és superior ja parlem de grava, i si és inferior entrem al terreny del llim.

I aquí va ser el principi d’una col·lecció de sorres de diferents indrets del pati que vam aconseguir. Sense esperar-ho hem redescobert un munt de coses. Per exemple, el color de la sorra. Resulta que no hi ha dues sorres iguals. A més, naturalment, de totes les tonalitats del marró i algun taronja lluent. Si voleu veure tot el treball de recerca que hem iniciat cliqueu a la imatge i veureu les mostres que hem trobat.

Potser us preguntareu com és que estem investigant tant sobre la SORRA…Temps al temps!

Us anirem informant de tot el que anem construint dia a dia. Esperem que gaudiu de la galeria d’imatges!