EDUCACIÓ FÍSICA: SLASTIC!

Bon dia a tothom.

Abans de començar, vull donar l’enhorabona a tots els qui veu penjar les vostres lectures al bloc i veu fer possible el Certamen Literari de Sant Jordi. Us felicito i us dono les gràcies pel vostre esforç.

Espero que a partir d’ahir ja sortiu tots una estoneta al carrer i podreu córrer (una mica), saltar i grimpar (una altra mica). Ja us ho mereixeu desprès de tants dies!

Avui us proposo anar al TEATRE, però no només com a espectadors, sinó que haureu de fer d’actors-gimnastes! Comencem:

-Suposo que tots heu sentit a parlar de la companyia TRICICLE, oi que sí?  Han fet moltes obres de teatre i potser n’haureu vist alguna!

• Van fer una comèdia que es deia SLASTIC, que és molt divertida.
  • Us he triat tres gags, mireu-los, i desprès de fer-vos un fart de riure, busqueu algú de la família per fer el vostre propi gag sobre l’esport que practiquen. Si voleu podeu imitar-los o posar-hi coses de collita pròpia, que encara serà més divertit!
  • Compartiu el vostre gag amb qui us vingui de gust ! i si voleu amb mi   montsep@escolaflama.cat

TENIS

Perquè aquest 3r trimestre n’havíem de fer!

ATLETISME

Perquè aquest 3r trimestre havíem d’anar al Congost!

BOXA

Perquè NO en farem mai a l’Escola, però l’he trobat molt divertit!

ANEU EN COMPTE DE NO PRENDRE MAL