i DESPRÈS DE SANT JORDI, QUÈ?

Bon dia a tothom

Primerament us vull donar les gràcies a tots els qui heu participat al CERTAMEN LITERARI, perquè encara que aquest ha estat un Sant Jordi diferent, gràcies a vosaltres l’Escola l’ha pogut celebrar.

També us vull donar l’enhorabona per la qualitat dels vostres relats i per com de bé els heu llegit davant la càmera!

Però ja s’ha acabat Sant Jordi i fa massa dies que no ens veiem.

Vull compartir amb vosaltres una manera d’anar a la biblioteca sense sortir de casa. Potser alguns de vosaltres ja la coneixeu i fins hi tot potser l’heu utilitzat però si no és així, val molt la pena de tenir-la en compte:

Entreu per internet a ebiblio i a dalt en un requadre vermell hi diu: COM FUNCIONA EBIBLIO?  Llegiu atentament les instruccions, veureu que no és gens complicat. Si teniu carnet de biblioteca cal tenir-lo al costat i si no és així, us poden fer un carnet virtual per tal de poder-hi accedir aquests dies de confinament.

Podreu utilitzar la biblioteca virtual i llegir llibres, pel·lícules etc.  des del mòbil, ordinador, tablet…

Espero que us serveixi, si més no, ja no tindreu excusa per no llegir.

No sé si teniu els llibres del Roald Dahl (“Matilda”  5è  i  ” Las Brujas”  6è) a casa ?  Si no és així seria un bon moment per baixar-los per la biblioteca virtual i llegir-los. Em sap greu no poder-lo fer tots junts, però crec que els hauríeu d’acabar perquè valen molt la pena.

Les pel·lícules també les podeu trobar a la biblioteca virtual, però aniria bé que no les miréssiu abans de llegir els llibres!

Referent al Premi ATRAPALLIBRES,  a hores d’ara està tot parat, però de moment no s’ha desconvocat. Per tant estaré a l’aguait i us aniré informant.

Per últim, hi ha un diari digital que es diu Vilaweb que fa un temps va publicar: 300 CONTES PER A UN TRICENTENARI, amb l’objectiu que els habitants de Catalunya coneguéssim una mica millor el nostre país i les nostres tradicions.

Estan explicades pel rondallaire Albert Estengre.

N’he triat dues. Espero que us agradin!

Aquest és el meu correu per si em voleu fer arribar quelcom montsep@escolaflama.cat