1r DIA DE LA SETMANA MÉS ESPERADA: LA CULTURAL!

Avui ha estat un dia molt especial ja que no ha estat un dilluns qualsevol. Ha estat el primer dia d’una setmana molt esperada per a tots i totes: el dilluns de la setmana cultural. A primera hora hem tingut l’oportunitat de gaudir tota l’escola de la inauguració dels “Jocs Flama”, on s’ha explicat la importància de JUGAR des de ben petits fins que som ben grans. El joc és una necessitat natural i innata en l’ésser humà i l’acompanya en totes les etapes de la seva vida.

Després, cada grup hem posat la nostra peça de trencaclosques per formar el nom del monogràfic d’aquest curs. JOCS FLAMA on ha quedat representat al mig del pati i després l’hem traslladat al vestíbul de l’escola perquè ens acompanyi tota la setmana.

Quan hem acabat hem pujat a la classe i hem fet un treball per parelles sobre els aspectes més rellevants del nostre país i continent (via classroom) com quin menjar típic africà podem trobar, quines rutes més atractives podem fer, els edificis més emblemàtics, el nombre d’habitants, els mitjans de transport que podrem fer servir,…hem descobert un MUNT DE COSES!!!

I a la tarda hem tingut el plaer de poder fer una entrevista amb el responsable d’una agència de viatges amb tota un sèrie de preguntes que teníem ganes de descobrir sobre el fet de viatjar a l’Àfrica.  Com per exemple com ens hauríem d’organitzar per fer una ruta o quines són les seves principals tradicions, quina moneda necessitem per moure’ns pel continent,…Hem après moltes coses i ens ha aclarit molt dubtes. El que ens ha quedat molt clar és que per anar de viatge amb un país tan diferent com el nostre ens hem d’informar prèviament i les agències de viatges són les ideals per facilitar-te aquesta tasca. Moltes gràcies per la teva col·laboració!!! Si voleu veure totes les activitats que hem anat fent cliqueu al continent i les podreu visionar.