Diada de Sant Jordi

El dilluns vam celebrar la festivitat de Sant Jordi. Al matí, a primera hora, vam fer un intercanvi de llibres entre els companys de classe. Tots els que van voler participar van portar un conte i van intercanviar-lo amb un altre company.

Després d’esmorzar, vam anar cap al bosquet a fer la tradicional gimcana de Sant Jordi amb tots els alumnes de cicle inicial. Vam fer diverses proves: elaborar un punt de llibre, fer una representació de la llegenda, transportar ous de drac, maquillar-nos, agafar la rosa muntat sobre un cavall, recitar poema i fer embarbussaments…

A la tarda vam visitar les parades de contes de l’escola. Al vestíbul hi tenim els llibres de Sant Jordi que hem elaborat els mateixos nens. Tots ens hem esforçat molt i ens han quedat uns llibres molt xulos. Després també vam visitar la parada del pati on hi teníem els llibres i contes que hem comprat i que podrem tenir a la classe. Que divertit sortir a llegir al pati!

Ha estat una gran diada!