Xerrada sobre Acupuntura (2A i 2B)

Avui de bon matí hem rebut la visita d’en Francesc José Sánchez, pare d’un alumne de l’escola, que ens ha vingut a explicar una de les medicines més importants que s’utilitza a l’Àsia, l’acupuntura. Ens ha explicat que aquesta medicina és practicada des de fa milers d’anys i que prové dels xinesos. La seva missió és alleugerir el dolor que pot tenir una persona (mal de cap, d’esquena, ansietat…) activant diferents parts del nostre cos. Aquesta activació provoca canvis neuronals i hormonals que ens donaran benestar i que faran desaparèixer el dolor. Es ha portat diferents materials que utilitza ell a la seva feina per a activar aquestes parts del cos: agulles, ventoses, bastons que s’encenen, rodets… A través de l’escalfor o el refredament de les diferents parts del cos podem actuar sobre el dolor. Ha sigut una xerrada molt interessant i tots hem volgut provar l’experiència de les ventoses. Si cliqueu sobre la imatge en veureu les fotos.