Seguim!

Doncs sembla ser que encara haurem d’estar uns quants dies més tancadets a casa… Mira que nosaltres ja us trobem a faltar!!! Però no passa res, de moment, quedar-se a casa és la millor opció així que aquí van unes quantes tasques per tal que estigueu ben distrets.

Segur que molts de vosaltres esteu aprofitant aquests dies per fer tot allò que potser habitualment no teniu temps de fer: ballar, fer manualitats, mirar una sèrie tot menjant crispetes, fer jocs de taula en família, preparar un pastís o una altra recepta, o fins i tot acabar el quadern d’estiu que ens va quedar al calaix. Ens agrada molt que pugueu fer tot això. Les nostres propostes són per aquells nens i nenes que tingueu estones mortes i no sapigueu que fer. En cap cas, són obligatòries ni avaluables. Però pensem que us poden ajudar a fer més amenes les hores que tenim.

Aquí les teniu:

• Aquests dies ens han anat arribant els vostres textos Resultat d'imatges per a "writing cartoon". Ja us hem anat fent algun retorn i continuarem amb aquells que ens aneu enviant. Esteu treballant molt!
  • Hauríeu d’anar enllestint el bloc de matemàtiques de magnituds i mesures Resultat d'imatges per a "maths cartoon".
  • Lectura: ja us vam anticipar que llegir seria una bona manera de passar el temps aquests dies, que ens ajuda a evadir-nos dels problemes i ens convida a deixar volar la imaginació així que us convidem a compartir el llibre que hagueu llegit tot elaborant un lapbook (feu clic a la paraula enllaçada si voleu veure com podeu fer-ne un). Trobareu una gran varietat d’exemples si feu una mica de cerca per internet. Un cop tingueu el lapbook fet, feu-ne una fotografia i ens l’envieu per correu electrònic així podrem penjar-ho per tal que pugueu veure la feina feta pels vostres companys i companyes i sobretot per poder conèixer més llibres i tenir-ne recomanacions.

Resultat d'imatges per a "llegir turu"

• Taller de cuina: us convidem a elaborar una recepta amb aquells ingredients que tingueu a casa, això sí! Resultat d'imatges per a "cooking cartoon"Podeu fer-la sols o molt més divertit seria fer-la en família, amb els pares o els germans. Recordeu dir-ne els ingredients i les quantitats i explicar pas per pas com cal fer-la. Seria molt xulo que us gravessiu en vídeo i ens el fessiu arribar tot convertint-vos en uns grans xefs! Així podem compartir-ho amb els companys. Si algú vol que faci una ullada al programa Manduka del Super3 per poder agafar alguna idea. A veure si algú s’anima a fer també una versió amb castellà! Crearem una carpeta compartida al drive per tal que pugueu veure les receptes dels vostres companys de la classe. Segur que serà molt divertit!
  • Plàstica Certificación Internacional en Plástica y Artística en la Escuela ...: si us heu animat amb la proposta TUSSENKUNSTENQUARANTAINE de plàstica (està penjada a la web) la podeu fer arribar al correu de la Teresa que és teresa@escolaflama.cat. Les anirem penjant a la carpeta del drive de fotos de la vostra promoció.

Doncs fins aquí les nostres propostes d’aquesta setmana. Ens acomiadem tot desitjant-vos que estigueu el millor possible i que us ho passeu molt bé amb les activitats!

Una abraçada i molts petons i no us oblideu de rentar-vos les mans ANEM A RENTAR LES MANS!

Fins aviat!