La petita puça

El passat dia 9 de març els alumnes de 2n vam actuar al Teatre Conservatori de Manresa conjuntament amb altres escoles de Manresa. Vam fer la cantata de “La petita Puça”, una petita artista de circ que va demostrar als nous mags que nenes i nens no són diferents i que junts podien fer grans espectacles. Aquest conte a més d’aportar-nos una gran experiència com l’actuació al teatre amb música en directe i sota les ordres d’un director professional, ens ha estat útil també per treballar valors com la no discriminació, la tolerància i el respecte.

A continuació pengem algunes fotos i vídeos més de l’espectacle: