Ja tenim nom a la classe!!

Aquest any la temàtica de l’escola anirà entorn del turisme sostenible de manera que el monogràfic portarà per títol “Flama Tours”. Els alumnes de cicle inicial hem triat el continent de l’Àsia i n’hem buscat els llocs més emblemàtics. Un cop els hem seleccionat hem fet una votació per tal de decidir el nom que portarà la nostra classe aquest curs.

Finalment els noms triats són:

2A – Mont Fuji (Japó)

2B – Taj Mahal (Índia)

Segur que al llarg del curs aprendrem un munt de coses sobre aquests països tan llunyans i sorprenents! De moment comencem a recopilar informació a les classes per conèixer els llocs escollits (llibres, fotografies, objectes del país, articles de premsa,…).