DESCOBRIM LES COMARQUES DE CATALUNYA

Com ja sabeu, aquest segon trimestre hem treballat Catalunya: les províncies i comarques, el Parlament i els partits polítics, la geografia (rius, serralades, muntanyes, planes…).

Cada alumne va escollir una comarca per fer-ne una recerca. A partir d’un guió cadascú va anar desgranant els aspectes que considerava més importants del seu territori: relleu, llocs d’interès, gastronomia, fauna, costums, personatges reconeguts…

El producte final va ser una presentació oral davant tota la classe mitjançant un PowerPoint. Les persones que escoltaven tenien una graella on anaven prenent apunts i anotant allò que consideraven interessant. Al cap d’uns dies vam preparar unes preguntes per poder comprovar si aquells apunts eren adequats o bé havíem anotat dades poc importants.

Vam gaudir molt escoltant i aprenent aspectes de les comarques, ja que van aparèixer dades curioses i fets rellevants.

Aquí us deixem unes fotografies.