Atenció atenció!!! Conferències a l’acció!!!

Hola famílies!

Aquests dies enrere hem estat comentant la manera de treballar la conferència i els canvis que s’han introduït aquest curs. Us hem fet arribar un document per tal que les famílies n’estigueu informades també, i esperem que us sigui de gran d’utilitat.

Després d’haver triat el grup per fer les conferències, els nens han escollit la temàtica que volen treballar.  Aquesta setmana ens hem endinsat de ple en aquest treball. Hem començat per fer recerca d’informació. Ara els alumnes tenen uns quants dies per acabar aquesta tasca, i ja tenen a l’agenda apuntat el dia que han de dur la informació a l’escola per poder continuar amb la feina.

Apa, a treballar de valent!!!